برگزاری دومین روز استارت آپ ویکند سلامت الکترونیک دانشکده مجازی در قالب کارگروهی

دومین روز استارت آپ ویکند سلامت الکترونیک دانشکده مجازی با حضور یازده تیم و آموزش مهارت های کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ، کارآفرینی و انجام پروژه های مختلف برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده مجازی، در دومین روز از رویداد استارت آپ ویکند سلامت الکترونیک این دانشکده، شرکت کنندگان در11 گروه در کارگاه های آموزشی بصورت تیمی حضور داشته و در کنار منتورها به انجام کارهای عملی پرداختند.
گروه های با عناوین بهیاد، فارما فیوچ، نبض رویش، توریسم سلامت، مدیکال هلپ، دستبند هوشمند پیج، بهزیار، اجاره سلامت، امکان، مهد سلامت و تومن در این دوره شرکت کرده و به پرورش ایده های خود تا زمان محصول پرداختند.
سارا داریان کارشناس ارشد کارآفرینی مطالبی را پیرامون موضوع بوم کسب و کارو سوگل ثابت فر بنیانگذار وب سایت شفاجو، صندلی تجربه ؛ یک تجربه استارت آپی سلامت الکترونیک ارائه کردند.
همچنین مانوئل اوهانجانیانس موسس ایسمینار، استراتژیست و مشاوراستارتاپها و میلاد نوری توسعه دهنده نرم افزار ومدیر عامل شرکت توکان تک و پونز، در خصوص اعتبارسنجی ایده و محصول و توانا عسگری مشاور دیجیتال مارکتینگ تجارت الکترونیکی توضیخاتی را ارائه دادند.
توانا عسگری از مربیان این رویداد، در خصوص استارت آپ ویکند گفت: با توجه به اینکه این استارت آپ برای اولین بار در حیطه علوم پزشکی و با حضور متخصصین این حوزه برگزار شده است، شروع خوبی بوده و با توجه به بکر بودن حوزه سلامت، پتانسیل مناسبی برای برگزاری مستمر این رویداد وجود دارد. دراین رویداد ایده های خوبی مطرح شده اما هدف از این رویداد آموزش فرآیند کسب و کار و افزایش مهارت های کارآفرینی است. کار کردن در قالب تیم و داشتن روحیه انعطاف پذیری و همکاری از ویژگی های است که افراد در استارت آپ می آموزند.
عسگری دانشگاه علوم پزشکی تهران را دارای امکانات بسیار مناسبی برای برگزاری استارت آپ دانست.

 

کلمات کلیدی
الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس